24 Mayıs 2013 Cuma

Loreal Paris Shine Caresse " 101 Lolita "

Dün yine kendimi tutamayıp alışverişe çıktım.

Tabii alışverişte öncelikli tercihim kozmetik dükkanları oluyor. 
İlk olarak Watsonsa uğradım.

Loreal Paris ürünlerinde %20 indirim vardı.

Gözüm hemen Ruj, Lip glosslara kaydı :) 

Oda güzel buda çok güzel diyerek bir tane lip gloss seçtim :)





Loreal Paris Shine Caresse serisinden.

Yapısı incecik bu yüzden çok beğendim. Dudakta asla yapış yapış his bırakmıyor. Oldukça hafif. 




Sizlere rengin daha net anlaşılabilmesi için flaşlı ve flaşsız çekim yaptım.


Dudağa hafif bir renk vererek doğal bir görüntü ve hafif parlaklık oluşturuyor.


Renk Kodu: 101 Lolita

Benim gibi lip gloss meraklıları için gönül rahatlığı ile tavsiye edebileceğim bir ürün. 
Dudakta çok doğal olduğu için fazla abartıyı sevmeyenlerde bu lip glossu tercih edebilirler ;)


Sevgilerle...





5 yorum:

  1. Daha çok staine benziyor.

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerde kullan ..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Makyajsız çıkarım ama rujsuz çıkmam :)Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Büşra. Bende tam bir ruj tutkunuyum :) seve seve bloguna geliyorum ;)

      Sil