30 Temmuz 2013 Salı

Clinique İle Cilt Bakımı

Uzun süredir kullandığım Clinique cilt bakım ürünlerimi bugün sizlere tanıştırmak istedim.





Cilt bakımında ilk adım Yüzü kirden arındırma(temizleme), İkinci adım Arındırma (Tonik), Üçüncü adım ise Nemlendirmedir. Clinique nin bu anlamda her cilt tipi için farklı bir serisi bulunuyor.

1. Set – Kuru Ciltler 
2. Set Kuru/Karma Ciltler 
3. Set Karma/Yağlıya Dönük Ciltler 
4. Set ise Yağlı Ciltler 


Benim kullandığım 1.Set- Kuru Ciltler için olanı. Aslında cilt tipim Kuru-Karma. Fakat ürünleri alırken yardımcı olan Clinique cilt bakım uzmanı ilk etapta cildime çok fazla yüklenmemek adına 1. aşamayı kullanmamı tavsiye etti. İlerleyen dönemde 2. aşamaya gerek olursa geçebileceğimizi söyledi.

* İlk adım temizleme: Clinique ürünlerini aldığım zaman hali hazırda kullandığım farklı bir markanın yüz yıkama jeli elimde olduğu için Clinique Yüz Temizleme Jelini henüz almadım. Elimdeki ürün biter bitmez mutlaka alacağım bir ürün ;)

*İkinci adım Arındırma:  İşte bu adımda kullandığım ürün Clarifying Lotion-Arındırıcı Losyon


Kullanım şeklim: Cildimi jel bir  temizleyici ile güzelce yıkadıktan sonra, pamuk üzerine bir miktar döktüğüm Clinique Arındırıcı Losyon ile cildimin üzerinden bir kez daha geçiyorum. Arındıcıyı uyguladıktan sonra cildimde inanılmaz bir ferahlama oluşuyor. Güzel bir ürün ;)


* Üçüncü adım Nemlendirme: Bu kısımda kullandığım ürün  Dramatically  Different Nemlendirici Krem

Harika bir nemlendirici olduğunu söyleyebilirim. Arındırmadan sonra bir miktar nemlendiriciyi yüz ve boyun bölgeme masaj yapar gibi uyguluyorum.

Temizleme ve Nemlendirme işlemini günde 2 defa (sabah-akşam) uyguluyorum. Fakat arındırma işlemini tek sefer (akşam) yapıyorum.

Bunlara ilaveten haftada 2 veya 3 defa cildime uyguladığım Turnaround Anında Yenileyici Maske bulunmakta.

 Peeling içerikli güzel bir ürün. 
Kullanım şeklim: Göz çevrem dışında yüzüme bir miktar sürüp 5 dakika bekliyorum. Ardından elimi biraz suyla ıslatıp, içerisindeki granüller sayesinde cildime masaj yaparak temizliyorum. Ürünü cildimden tamamen arındırdıktan sonra yüzümde ürünün bırakmış olduğu pırıltılar oluşuyor :) İşte bu çok hoşuma gidiyor. Merak etmeyin maskenin ardından arındırma ve nemlendirmeyi yapınca parıltılardan eser kalmıyor :)
İçerisindeki granüller minik yapıda oldukları için cildi tahriş etmiyor.


Son olarak da yaz aylarında dışarı çıkarken cildimi korumak amacıyla uyguladığım Clinique SPF 50 Yüz Güneş Koruma Kremi.





Birçok güneş kreminin aksine cilde uygulandığı zaman beyaz kalıntı bırakmıyor. Adete nemlendirici gibi ciltle bütünleşiyor. Ürün SPF 50 olduğu için en hassah ciltler için bile öneriliyor.









Tabi ki cildinize en uygun seti bulabilmeniz için Clinique standlarına uğrayarak,  cilt tipinizi belirleyip ona göre ürünleri kullanmanızı tavsiye ederim. Clinique ürünlerine Boyner / YKM / Tekin Acar Mağazaları ve ya Clinique Online Satış Sitesinden ulaşabilirsiniz.

İşte benim Clinique Cilt Bakım ailem bunlar :)
Peki sizler hangi ürünleri kullanıyorsunuz?






6 yorum:

  1. nemlendiriciyi bende almıştım neredeyse bitirmek üzereyim ve memnunum yeniden alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun olmana sevindim Ayşe. Güzel günlerde kullan ;)

      Sil
  2. maskesi dikkatimi çekti güzel bir ürüne benziyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzel Ceyda, tavsiye edebilirim ;)

      Sil
  3. Bende Anti-Blemish olan paketini almayı düşünüyorumda online sitesınde stokta yoktu .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Clinique satan farklı online alışveriş sitelerine baktın mı Merve? Belki oralardan temin edebilirsin ;)

      Sil