19 Temmuz 2013 Cuma

Narecza.com Dermokozmetik Alışveriş Sitesi

Online alışveriş yapabileceğim sitelere bir yenisi daha eklendi. 


Bu sitede birçok dermokozmetik ürünlerin yanı sıra, Ağız ve Diş Bakımı, Anne Bebek Bakımı, Medikal ürünler, Makyaj vs. aradığımız bir çok ürünü bulmak mümkün. 

Sitedeki marka ve kampanyalara örnek olarak;

DDF ürünlerinde 3 al 2 öde ve %15 indirim kampanyası
Neostrata ürünlerinde %10 indirim
La Roche Posay (Kullananların oldukça memnun olduğu bir marka)
Avene (Denemeyi istediğim bir marka)
Bioderma 3 al 2 öde ve  %10 indirim (Hepimizin beğeniyle kullandığı bir marka özellikle H20 Hassas Ciltler İçin Temizleme Solisyonuna bayılan birisiyim. İndirimi değerlendirmenizi tavsiye ederim )

Ayrıca bebek nasıl kundaklanırdan cilt bakımına, Pilatesten saç bakımına kadar bir çok konuda bizi bilgilendirici videolar sunan DermoTV adında bir video paylaşım sitesi bulunmakta.

Site yetkilisi Erhan Bey benim için bir tanışma paketi göndermiş. 


Paket içerisinde neler var tek tek inceleyelim.


* Nivea Cashmere Duş Jeli : Gayet güzel bir ürün seve seve kullanacağım


* Vivatinell Enjoy After Sun Lotion: Güneş sonrası kremi. Markayı daha önce duymamıştım.Denenebilir

*Son olarak en üstte paylaştığım toplu resimde görüldüğü gibi yeşil renkte bir markanın(şu an hatırlayamadım) eşantiyon plaj havlusu...

Kendisine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum. Sizde Narecza fırsatlarından yararlanmak istiyorsanız siteye göz atmanızı tavsiye ederim.

Sevgiler..

1 yorum:

  1. sevgili anneler ben bebeğimin beşiğini bebekonfordan aldım sizlerede tavsiye etmek istedim bebekonfor.comda mükemmel modeller var inceleyebilirsiniz.. sizde kaliteli hızlı ve güvenli alışverişin keyfini yaşayın anneler gerçekten organik sağlıklı ve kaliteli ürünler var pişman olmazsınız inceleyin

    YanıtlaSil