17 Temmuz 2013 Çarşamba

Pürüzsüz, Parlak Bacakları Kim İstemez ki? (Bebak Bacak Fondöteni)


Evet başlıkta belirttiğim gibi hoş bacakları her bayan ister :)

İşte böyle bir görüntüyü hem ekonomik, hem de kaliteli bir şekilde sağlamak artık 
Bebak Bacak Fondöteni ile mümkün.


Bebak firmasını sanırım hepimiz biliyoruz. Acıbadem makyaj temizleme sütü, acıbadem kremleri ile tanınmış bir firmadır. Bir süredir bacak fondöteninin satışa sunulacağı ile ilgili görsel paylaşımlar yapıyordu. 
Bizlerde merakla bekliyorduk. İşte sonunda o ürün satışa çıktı.

Sevgili Bebak Ailesi hemen denemem için 1 adet bacak fondötenini bana gönderdi. Bende ilk fırsatta deneyerek bu güzel ürün hakkında deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istedim.




Malum yaz aylarındayız. Kimi zaman bacaklarımızda istemediğimiz görüntüler olabiliyor. Tıpkı yüzümüzdeki kusurlarımızı fondötenle en aza indirgediğimiz gibi bacaklarımızdaki istemediğimiz görüntüleri artık Bebak Bacak Fondöteni ile kapatabiliriz. Resimde gördüğünüz gibi renk aynı fondöten :)



Yukarıdaki fotoğrafta Bebak Bacak Fondöteni uygulanmış ve uygulanmamış halini yan yana çektim ki sonuç daha iyi görülsün diye. 
Tabi henüz tatile gidemediğim için bacaklarım bembayaz :) 
Gördüğü üzere bebak uygulanmış sağdaki bacak ne kadar canlı duruyor. 

Ürün kıyafet giyilmeden 5 dakika önce uygulanmalı ve bacaklara eşit miktarda dağıtılmalıdır.
Kuruma süresi tamamlanınca herhangi bir dağılma, bulaşma problemi olmuyor. Suya dayanıklı olduğu da yazıyor ama ben bunu denemedim :)



Bakalım Bebak kendi ürününü nasıl tanıtmış:

Bacaklarınızdaki İstenmeyen kusurları, lekeleri kapatarak uzun süre pürüzsüz ve doğal bir görünüme kavuşmanızı sağlar. Cilt Tonunu eşitler. Cilt tarafından kolay emilen kremsi yapısı ve kusurları ortadan kaldıran mükemmel kapatıcılık özelliği ile maske etkisi yaratmadan, rahatsızlık vermeden bacaklarınızda doğal bir kamuflaj oluşturarak mükemmel görünüm sağlar. Tüm cilt tiplerine uygundur. Kutuyu iyice çalkaladıktan sonra bir miktar avuç içine veya yaklaşık 20 cm mesafeden direkt olarak bacaklarınıza düz bir çizgide yukarı aşağıya doğru püskürtünüz. Eşit bir şekilde bacaklarınıza bölgesel olarak iyice yediriniz. Bulaşmaması için bacaklarınıza ince bir tabaka halinde eşit miktarda sürülmesine özen gösteriniz. Giyinmeden önce en az 5 dakika iyice kurumasını bekleyiniz. Kullanım sonrası makyajı bacağınızdan su ve sabun yardımı ile kolayca temizleyebilirsiniz.

Piyasada benzer birkaç ürün mevcut ama Bebak onlara göre oldukça uygun fiyatta ve kalite bakımından da gayet iyi ;) Ürünü Watsons & Gratis mağazaları veya PTT AVM den online olarak alabilirsiniz.

Ptt Avm'de şu an indirimli fiyatı 22.41 TL

Bu deneme ürününü bana gönderen Bebak Ailesine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.

Sevgiler...


14 yorum:

  1. instagramda görüp merak etmiştim merakımı giderdiğin için teşekkür ederim :) güzel birşeymiş

    YanıtlaSil
  2. bacak fondoteninin olduğunu ilk kez duydum :) degişik birşeymiş yeni birşey öğrenmiş oldum :)

    YanıtlaSil
  3. biraz turuncumsu durmuş sanki.. renk alternatifleri var değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhteviyat-ı hayat elbette 4 farklı renk seçeneği var bendeki en açık ton. flaşlı çekim yaptığım için parlak daha canlı bir renk oluştu sanırım bu yüzden ;)

      Sil
    2. sırf bebak adı için bile denenesi o halde... :)

      Sil
    3. Muhteviyat-ı hayat kesinlikle :) hem fiyat olarak ekonomik hemde kalite olarak gayet iyi ;)

      Sil
  4. hayatımın makyaj temizleme mendili acıbadem sütlü olan... bir de 2 yazdır güneş bakım sütünü kullanıyorum bayıla bayıla... kremi zaten çocukluğum.. :) bunu da merak ettim özel günlerde kurtarıcı olabilir...
    teşekkürler bu yenilik haberi için... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ;) Bebak bir çoğumuzun oldukça severek kullandığı bir marka. Bende birçok ürününü severek kullanıyorum ;)Bu güzel ürünleri için bende Bebak ailesine burdan bir kez daha teşekkür ediyorum

      Sil
  5. Hep Sally Hansen mı olacak :) Bu ürünü de denemek lazım ama fiyatı biraz daha az olabilirdi :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sally Hansen e bakarak fiyat bence gayet makul :)Şu an ptt avm de indirimde ama gratis ve watsons fiyatlarına bakmadım indirim dönemleri takip edilebilir Ayşecim ;)

      Sil
  6. Merak etmiştim nasıl bir şey diye :) O kadar da (benim) ihtiyacım olan bir ürün değilmiş. Ama meraktan alabilirim.
    Bana da beklerim: tilemakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki güzel bacakların var maşallah diyelim ;) Herkes bu kadar şanslı olamayabiliyor :)

      Sil