31 Temmuz 2013 Çarşamba

Yıpranmış Saçlar İçin Bir Tavsiyem Var !

Cildimiz gibi saçlarımızda bizden neler çekiyor değil mi :)

Fön, maşa, düzleştirme, boya derken saçlarımızı ne kadar da yıpratıyoruz...
İşte bende saçlarımın yıprandığını hissettiğim bir dönemde saçlarım için ne yapabilirim, ne kullanabilirim arayışına girmişken tanıştığım bir üründen bahsetmek istiyorum size.
Yves Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Saç Maskesi



Bu ürünü tercih etmemdeki en önemli neden ürün içerisinde silikon ve paraben bulunmamasıydı. 

Ürünü kullanım şekilim haftada 2 defa duş esnasında saçımı yıkadıktan sonra maskeyi saç uçlarıma uyguluyorum. Bir müddet bekletip, duruluyorum. Özellikle saç diplerine çok fazla göndermemeye çalışıyorum. Saçlarım yumuşuyor ve çok kolay taranıyor.

Bakalım Yves Rocher bu ürün hakkında nasıl bilgiler vermiş:


Yıpranmış ve kırılan saçlarınızı onarın, onlara sağlığını geri kazandırın!

Zengin besleyici Organik Jojoba ve Organik Karite Yağı içeren zengin formülü ile saçlarınızı derinlemesine besler, onarır ve yapılandırır.
Silikon içermeyen formülüyle saçınızı ağırlaştırmadan bakım yapar. Paraben içermez. 
Haftada 2-3 kez yıkamadan sonra nemli saça 2 dk boyunca masaj yaparak uygulanmalıdır. Sonrasında durulanır.



Doğal içeriğinden dolayı tavsiye edebileceğim bir ürün. 
Ürün miktarı 150 ml fiyatı ise 19.90 TL Yves Rocher indirimli dönemlerinden faydalanarak daha uygun fiyata da alabilirsiniz ;)

Sizler saçlarınız için nasıl bakım uyguluyorsunuz? Paylaşırsanız sevinirim ;)

Sevgilerle...

12 yorum:

  1. Bende de yağı var:)Çok memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakım yağıda denemek istediği bir ürün :) Saç ikisiri vardı ancak şu an stoklarında yok. Frambuazlı bir üründü saçlarım inanılmaz güzel kokuyordu ;)

      Sil
  2. Bende saç kremi var. Kokusu harika. Yves rocherın saç ürünlerini beğeniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç ürünlerinin bir çoğunda paraben içermemesinden dolayı benimde tercihim Yves Rocher oluyor Zuhalcim :)

      Sil
  3. Benim saclarim da rofleden dolayi cok zarar gordu:( yer yer lastiklesme var acaba toparlar mi bu maske?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahçem Benim, deneyebilirsin. İyi geleceğini düşünüyorum.

      Sil
  4. Yıpranmış saçları gorunce atladım dırek denemek lazım ama benım sacları duzeltecek tek sey kestırmek sanırım :) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler tatlım ;) saclarını kestirdikten sonra bakım icin kullanabilirsin ;)

      Sil
  5. evet evet kesinlikle bu cok guzel bi ürün tatlım :) iyi keşif doğrusu

    YanıtlaSil
  6. buaralar sac bakımına merak saldım içeriginin temiz olması cok önmli kesin denicem bunu :)

    http://beautybysyln.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman tamam istediğin gibi bir ürün bu Selincim ;) Beğeneceğini düşünüyorum :)

      Sil