20 Ağustos 2013 Salı

Alix Avien'den Gelen Güzel Hediyelerim

Bir süre önce katıldığım Alix Avien yarışmasını kazanarak çok güzel hediye ürünler aldım :)
Bakalım gelen pakette neler varmış...




Öncelikle sunum açısından güzel bir paket geldiğini söyleyebilirim.
Tül bir kese içerisinde ve hoş bir notla gelmişti paketim :)

Paket içerisinde:

* Alix Avien Shine Plus Ruj


Rujun rengine bayıldığımı belirtmeden geçmek istemiyorum :)
Harika bir rengi var.  
Yapısını beğendim. 


Uygulanırken kuru bir his bırakmıyor, aksine nemlendiriyor.

* Alix Avien Lipgloss


Yaz aylarında sürekli kullandığım makyaj malzemelerimin başında lip glosslar vardır :) Dolayısıyla paket içerisinden lip gloss da çıkınca çok sevindim. 

Rengi pembe, içerisinde hafif sedefler mevcut.
O yüzden severek kullanacağım bir ürün.  

* Alix Avien Sexy Black Maskara


Gelir gelmez kirpiklerime uyguladığım  bir üründü :) Fırçası oldukça iyi kirpikleri tek tek ayırabiliyor ve kıvrım veriyor. 

Şu an kullandığım rimelim bittikten sonra ilk olarak kullanacağım rimel Sexy Black olacak !

* Alix Avien Oje 



Şeffaf  içerisinde altın renkli parıltılar bulunan bir oje vardı paketimde son olarak. Ojenin çabuk kuruması hoşuma gitti. Alix Avien in farklı renklerdeki ojelerini de mutlaka deneyeceğim ;) 

Bir kez daha Alix Avien ailesine bu güzel hediyeler için teşekkür ediyorum.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder