26 Ağustos 2013 Pazartesi

The Body Shop Mağaza Turu

Pazar günü The Body Shop Kayseri Forum mağazasına davetliydim.
TBS Marka Müdürü Sevgili Pınar Hanım'ın organize ettiği bu buluşma ile The Body Shop ürünlerini daha da yakından tanıma fırsatı buldum. 


Mağaza Müdürü Şerife Hanım ve Satış Sorumlusu Kıymet Hanım güler yüzle karşıladı beni ve oldukça yakından ilgilendiler. 
İlk olarak Mağaza Müdürü Şerife Hanım'la The Body Shop markasının doğuşundan, çok sevilen Mango ve Çilekli Body Butter ların çıkış hikayesine kadar  keyifli bir söyleşi yaptık. Daha sonra Şerife Hanım TBS sevilen ürünleri arasında bulunan Yosun Serisiyle bana güzel bir cilt bakımı yaptı ;) 
Yapılan kil maskesinin ardından cildimin ne kadar parladığını anlatamam size ;) 
Uygulama yapılırken bir yandan da diğer ürünler hakkında bilgiler aldım.

 Cilt bakımının ardından  Kıymet Hanım harika bir makyaj uygulaması yaptı.

 Özellikle uygulama esnasında tanıştığım kaş farına hayran kaldım :) Ee tabii  uygulama bitiminde hemen bir tane aldım ;)


TBS Mağazalarında şu an bulunan indirimleri sizin için görüntülemeye çalıştım.

Özellikle vücut bakım setlerinde inanılmaz indirimler var kaçırmamanızı şiddetle tavsiye ederim :)

İşte o harika kokulu TBS Body Butter lar :)


Bu güzel etkinlik için Pınar Hanım'a ve ilgileri için Kayseri Forum The Body Shop çalışanları Şerife ve Kıymet Hanım'a buradan bir kez daha kocaman teşekkürler ediyorum..

İlerleyen günlerde The Body Shop dan sizlere güzel bir sürprizim olacak. Takipte kalmaya devam edin ;)

Sevgilerle...

4 yorum:

  1. resimdeki vucut setleri 9.90mı çok iyiymiş hemen almalıyım bu arada yazın çok güzel olmuş :) keyifle okudum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim. Teşekkür ederim. Setlerin tamamı 9,90 TL değil. Farklı içerikli setler bulunuyor. 9,90 Tl den başlayan fiyat aralığında set içeriğine göre fiyatlarda değişiyor ;)

      Sil