26 Eylül 2013 Perşembe

Argan Yağı Mucizesi 'Arganpur'

Herkese merhabalar
Bugünkü blog konuğum Arganpur Argan Yağı.



Bir süre önce firma güzel bir sunumla ufak iki adet numune göndermişti denemem için. Bende bitene kadar denedim ve nihai sonuçlarını bugün sizlerle paylaşıyorum :)


Öncelikle Argan yağından bahsetmek istiyorum birazcık. Son yıllardaki argan yağı furyasını hepimiz takip ediyoruz. İçerisinde bulunan yüksek E vitamini oranıyla cildi hem yumuşatıyor, hemde onarıyor. Ayrıca saçlar için mucize etkisinden söz edilmekte. Birçok firmada özellikle saç için argan yağı içerikli ürünler satışa çıkarmıştır.
Bende Arganpur Argan Yağını saçlarım üzerinde denedim. 


Firmanın bana göndermiş olduğu kullanım bilgileri şu şekilde idi:

Birkaç damla argan yağını parmak uçlarınızda ısıtarak dairesel hareketlerle temizlenmiş cildinize sürebilirsiniz. Kısa sürede cildiniz yeterli miktarda kullandığınız argan yağını emecek ve siz günlük bakımınız için ekstra bir süre de ayırmak durumunda kalmayacaksınız. Yine elinize aldığınız birkaç damla argan yağını saç uçlarınızda kullanabilirsiniz, eğer saçlarınız yağlı saç tipinde değil ise güne argan yağının kattığı parlaklık ve canlılık ile devam etmeniz mümkün... Ya da dilerseniz haftada bir argan yağını saçınızı yedirip birkaç saat bekleterek yapacağınız bir kür ile de saçlarınızda kökten uca bir onarım sağlayabilirsiniz. Limon suyu ile eşit oranlarda kullancağınız argan yağı ile de el ve tırnak bakımınızı da tamamlayabilirsiniz. 
Ben ilk etapta bir miktar saçlarımın ucuna sürerek kurumaya bıraktım. Fakat bu şekilde kullanım saçlarımı ağırlaştırdı yağlı bir his bıraktı. Daha sonralarda duş öncesi saçlarıma Arganpur Argan Yağını yedirip, bir süre bekledim ve daha sonra yıkamaya geçtim. Böylelikle saçlarım yumaşacık oldu, hacim ve parlaklık kazandı.


Şunu da belirtmeliyim, Arganpur Argan Yağı organik sertifikaya sahip bir firma. Yani ürünleri gerçekten doğal. İçerisinde parfüm vs. olmayışından dolayı kokusu pek hoş değil. Ama çok rahatsızda etmiyor. Kıvamı oldukça koyu. Su gibi akıp gitmiyor.

Sonuç olarak ben Arganpur Argan yağından memnun kaldım. Ürünün orijinal boyunu elimde şu anda farklı bir ürün bulunmasından dolayı almayacağım. Ancak ilerleyen zamanlarda saçlarım için tekrar kullanacağım bir ürün ;)


Sizlerde Arganpur Argan Yağı hakkında daha tetaylı bilgi almak ve ürünün orijinal boyu olan 100 ml Argan Yağını almak isterseniz TIK TIK

4 yorum:

  1. fiyatına baktımda biraz pahalı gibi sanki bu yüzden alamam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Argan Yağı etkilerinden dolayı oldukça pahalı yağlardan bir tanesi. Arganpur ürünüde organik olması sebebiyle biraz yüksek fiyatlı maalesef :/

      Sil
  2. ben bunu kullanmıştım küçük bir numuneydi ama kırışıklıklara çok iyi geliyor.Fiyatı çok pahalı biraz azalması gerekiyor bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben cilt için denemedim sadece saçlarıma uyguladım canım. Evet ne yazık ki fiyat biraz pahalı :( daha az ml ve daha düşük fiyat uygulanabilir

      Sil