25 Eylül 2013 Çarşamba

Flormar CC Krem

Bugün size Flormar'ın bir süre önce çıkarmış olduğu CC kremden bahsetmek istiyorum.


 Alalı uzun bir müddet oldu. Defalarca da kullandım fakat yazmak bir türlü kısmet olmamıştı.


Birçok firma BB kremin ardından CC kremleri çıkarmaya başladı. Flormarda CC krem olarak  farklı cilt yapıları için, 4 adet farklı özellikte ürünü piyasaya sürdü.


Flormar CC kremlerinin renklere göre ayrımı;

- CC01 – Lila: cansız, solgun, sarımtırak cilt tonunu düzenler.

- CC02 – Yeşil: sivilce, kızarıklık gibi kusurları örterek, cilt rengini dengeler.
- CC03 – Pembe: mor, yeşilimsi renkte olan cilt kusurlarını örterek, cildi canlandırır ve doğal bir görünüm kazanmasına yardımcı olur. 
- CC04 – Bej: yüksek örtücülük gerektiren cilt kusurlarını kapatarak, cilde pürüzsüz bir görünüm kazandırır. 


Benim kullandığım 2 numaralı yeşil olan CC krem.


Flormar CC kremin içerinde minik kapsüller var elimize ilk aldığımızda yeşil içinde minik tanecikli bir krem. 

Daha sonra cilde yedirmeye başladıkça mikrokapsüller dağılarak ten rengini almaya başlıyor. 




Kapatıcılığı benim için gayet güzel. Fakat cilt yapısına göre kapatıcılığı değişecektir. Yani her cilt kapatıcılığından memnun kalmayabilir. 

Hafif bir yapısı var. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 24-25 TL civarındaydı. 

Bence hem uygun fiyata hemde  başarılı bir ürün. 

Sizler Flormar CC Kremleri deneyip, memnun kaldınız mı?

Sevgilerle..

7 yorum:

  1. güzel günlerde kullan :*

    YanıtlaSil
  2. çok hoş bi post olmuş elinize sağlık :) bu arada bende bloguma beklerim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Edacim tesekkur ederim ;) bloguna uğrayacağım tatlım

      Sil
  3. güle güle kullan bende lilası var çok sevdim bitmek üzere hatta :) sanırım yeniden alırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun olmana sevindim tatlım ;) sende güle güle kullan

      Sil
  4. ben yeşili 2 aydır kullanıyorum çok memnunum :)

    YanıtlaSil