1 Ekim 2013 Salı

China Glaze *For Audrey*

Yeni bir aydan herkese merhaba,

Bugün sizlere China Glaze ojelerden bahsetmek istiyorum. China Glaze markasını eminim hepiniz duymuşsunuzdur. Amerika ve Dünyanın en çok tercih edilen en prestijli ve kuvvetli markalarından bir tanesi. Renk seçeneği ve çeşitliliği en geniş olan oje markası.



China Glaze markasına her sene yeni koleksiyonlar ve renkler eklenir. 

Bu çok övünen markayı merak ettim ve denemek için online alışveriş sitesi olan www.kozmetiksite.com den  for audrey rengini sipariş verdim.


Mavimsi, yeşilimsi tonlarda bir renk :) Gelen renge bayıldım. Çünkü gün ışığında mavimsi duruyor. Oda içerisinde görüldüğü gibi yeşil :)


China Glaze ojemi  ilk defa denerken ne kadar kolay sürülebilir olduğunu fark ettim. 
Kesinlikle fırça izi bırakmıyor. 
Ayrıca tek kat sürmek yeterli oluyor.  Kurumayla ilgili de bir sıkıntı çekmedim. Hemencik kurudu.


Sipariş ettiğim ojemle birlikte bir tanıtım broşürü de gelmişti. Broşürde ilgimi çeken bir açıklamayı sizinle de paylaşmak istiyorum.

China Glaze ojelerin kalıcılığını sağlayan 2 ana özelliği vardır. Kendine has bilye kapağı ve içerisindeki kristal parçacıkları sayesinden kuruma yapmaz, bir şişeden tam kullanım çıkmasını sağlar.
China Glaze ojelere ismini veren "Çin Kili" sertleştirici olarak kullanılır ve tırnağın üzerinde harika bir tutuş ve kalıcılık sağlar.

Evimizin yeni minik misafiri de sizlere merhaba demek istedi :)

China Glaze ojelerin daha farklı hangi renk seçenekleri var, nereden alabilirim diyenler için TIK TIK
Sorunsuz bir şekilde siteden güvenle alışveriş yapabilirsiniz ;)

Sevgilerle...


4 yorum:

  1. tavşanın çok tatlı yaaaa yerim ben onu :) ojenin rengide güzelmiş

    YanıtlaSil
  2. biraz indirime girse bende almak istiyordm. senin ojenin renginde begendim canım güle güle kullan

    YanıtlaSil