14 Ekim 2013 Pazartesi

Rimmel Lash Accelerator Maskara "Black Extreme"

Öncelikle herkese iyi bayramlar diliyorum. Gelen giden ziyaret faslını biraz olsun bitirmişken, sıkıntıyla hemen kendimi bloga attım :)
Bugün sizlere yine Watsons indirimiyle aldığım Rimmel Lash Accelerator Maskara Black Extreme bahsetmek istiyorum.

 Bu maskaranın yeşil kaplı olanını severek kullandım hatta şu yazımda detaylıca bahsetmiştim. 

Bu aldığım siyah kaplı olan Extreme Black yani daha koyu siyah hali.

Fırçası yapısı vs. tamamen diğer ürünle aynı sadece tek farkı uygulandığında kirpiklere daha bir koyuluk katması.


Yeşil renk kabı olanı bayıla bayıla kullandığım için hazır indirim de varken yenileyeyim dedim.

Rafta aynısının siyahını görünce merak ettim. Bu kezde Extreme Black i denemek istedim ve beğendim ;) 
Topaklanma olayı kesinlikle olmadığından zaten daha öncesinde bahsetmiştim. Uygun fiyata harika bir rimel. Kesinlikle tavsiye ederim. 
İndirimsiz hali 19.99 TL

Sevgilerle....





4 yorum:

  1. bende sevdim rimmelin bu ürününü, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkurler Sümeyyecim sende güle güle kullan ;) bu arada iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
  3. Dolgunlaştırma yok, sadece uzatma etkisi var değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kirpikleri tek tek ayırarak uzun gösteriyor fakat dolgunun etkisi yok

      Sil