10 Aralık 2013 Salı

Yves Rocher Saten Dokunuşlu Ultra Nemlendirici Rujlar

2 Aralıkta yeni bir yaşa girdim. 
Sevdiğim ve sürekli ürünlerini kullandığım bir marka olan Yves Rocher bilindiği üzere üyelerine doğum günlerinde güzel bir avantaj sunuyor. Bende doğum günüm için sunulan bu avantajı kaçırmadan değerlendirdim elbette :)

Aslında mağazaya giderken tam olarak ne alacağımı bilemeden gitmiştim. Çünkü zaten bir çok ürününü kullanıyorum. Bu yüzden oldukça kararsızdım. Sağolsun mağaza sorumlusu Vicdan Hanım sabırla karar vermemi bekledi ve bana oldukça yardımcı oldu. En son ruj almaya karar verdim. Çünkü Yves Rocher rujlarının yapılarını çok beğeniyorum. Bu kezde hangi rengi alsam diye bir müddet oyalandım :) Bitmek üzere olan Yves Rocher şampuanımı da yeniledim ve doğum günüm için bana ayrıca duş jeli hediye edilerek alışverişimi tamamladım :) 

Gelelim Yves Rocher dan aldığım rujlara 



İlk olarak kırmızısına hayran olduğum 32 numaralı  rengi ile ile başlamak istiyorum.


Yves Rocher rujların yapısı bence harika. Kolay sürülüyor, birikme yapmıyor. Kırmızı ruj kullanmak risklidir. Çünkü dudak kenarlarında zaman geçtikçe kalıntı bırakabiliyor. Ama ben Yves Rocher da böyle bir problem yaşamadım.


Daha önce Yves Rocher kırmızı ruju ile ilgili detaylı bir yazı yazmıştım. İncelemek için TIK TIK

İkinci olarakda 63 numaralı  harika bir renkten bahsetmek istiyorum. Rengin ismi sitesinde Okka Gülü Pembesi olarak geçiyor.


Dudağa uygulandığında sanki dudağın kendi tonuymuş gibi duruyor ve  hafif bir canlılık veriyor. Bu yüzden çok sevdim. Resimden de anlaşılacağı gibi aldığım günden beri bir çok defa kullandım :)




İşte bir Yves Rocher alışveriş maceramda böyle bitti...

Aldığım ruj renklerini nasıl buldunuz kızlar ? :)


6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Kırmızısına bende bayılıyorum. Bir tane kullanıyordum bitmek üzereydi 2. kırmızıyı yedekledim :)

      Sil
  2. kırmızının rengi harikaymış tam yılbaşı için :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım bu dogum günü kampanyası nasıl birşey ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Irmak. Doğum günü kampanyası Yves Rocher kart sahiplerine sunulan bir ayrıcalık. Doğum günü ayı içerisinde 1 ürün alımında diğeri bedava Yani ben 1 ruj aldım 2. si bedavaya geldi. Bunun dışında da duş jeli hediye edildi ;)

      Sil