2 Ocak 2014 Perşembe

Clinique Party Favours Seti

Yeni bir yılın ilk postundan herkese merhaba.
Dilerim 2014 yılında her şey gönlünüzce olur. Benim çok bir beklentim yok. Sevdiklerimi götürmesin yeter :(

Yılbaşından önce clinique.com dan karlı ve keyifli bir alışveriş yapmıştım. Detaylar için TIK TIK

Bu alışverişimin içerisinde aldığım ürünlerden bir tanesi de Clinique Party Favours  setti. 


Görüntüsü, renkleri ile beni cezbeden bir set oldu. Bu muhteşem setin içerisinde;

* Hight Impact Maskara - Black
* Chubby Stick Intense - Roundest Raspberry
* 4'lü Göz Farı Paleti 
* Göz Kalemi - (Black Honey)   
* All About Eyes Göz Kremi 
* Oje 
* Makyaj Çantası

Tek tek ürünleri değerlendirecek olursak;


 Hight Impact Maskara : Kirkiplere verdiği hacmi sevdim.  Gayet dolgun ve tek tek ayrılmış görüntü verdi.



Chubby Stick Intense - Roundest Raspberry : Clinique kalem rujlarına zaten bayılıyordum. Elimde bulunanların dışında farklı bir renk ve tam boy kalem rujun sette olması muhteşem bir şey :)


4'lü Göz Farı Paleti : Detaylı yazısını yazmıştım. Hatırlamak için TIK TIK


Göz Kalemi : Rengi güzel fakat Clinique asansörlü göz kalemlerinin kaderi sanırım geneli bozuk çıkıyor. Ne yazık ki benim setimde ki asansörlü kalemde çalışmıyor :(


All About Eyes Göz Kremi: Henüz denemedim ancak sitesinde göz bakım kremi, gözaltı morluk ve şişliklerini ortadan kaldırarak daha aydınlık görünüm sağlar. Göz makyajının kalıcılığını arttırarak, ince çizgi onarımı yapar şeklinde güzel vaatleri var. En kısa sürede deneyeceğim ;)


Oje: Rengine bayıldığım ürünlerden bir tanesi. Kalem ruj ile gerçekten harika bir uyumu var. Yapısı da gayet güzel ;)


Makyaj Çantası: Yine sete uyumlu olarak pembe tonlarında bir makyaj çantası


İşte Clinique Party Favours içeriği bu şekildeydi. Tek tek alındığında çok daha pahalı olacak bu seti sizde clinique.com dan 99 TL ye alabilirsiniz ;) 

Sevgilerle...







6 yorum:

  1. Rimel gerçekten çok başarılı bende severek kullanmıştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende başarılı buldum. Bittiği zaman yenileyebileceğim ürünler arasına girdi :)

      Sil
  2. Güle güle kullan canım benim.Çok avantajlı bir set.Clinique severler kaçırmamalı :)

    YanıtlaSil
  3. Bende aldim bundan farlara rengine ruj we ojeye bayldm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle Güle kullan Meltem, bende senin gibi renklerini çok sevdiğim için almıştım bu seti :)

      Sil