14 Şubat 2014 Cuma

Maybelline The Colossal Volum Express Maskara

Almaya doyamacağım ürünler listesi yapsam ilk 3 üçerisinde kesinlikle rimel bulunur :)

Hemen hemen her alışverişimde farklı bir tane alıp deniyorum. Evde yığılmış durumda ama yine de almalara doyamıyorum...

İşte yine bir Gratis alışveriş esnasında indirimde olduğunu gördüğüm Maybelline Volum Express serisinden sarı renkteki Colossal Maskarayı alıverdim. Bu seriyi çok merak ediyordum özellikle mavi rengini. Ancak mavi kalmadığı için bende fırçalarına bakarak sarı rengi seçtim.



Fırçası tombul fırçalardan ama uygulama esnasında zorluk çıkarmıyor. 


Rimelin kıvamı biraz cıvık gibi ve yapısı çok ince.

 Bu yüzden kirpiklerime uyguladığımda varla yok arası duruyordu.

Beni çok büyük hayal kırıklığına uğratan bir rimel oldu. Kirpiklerime ne hacim verdi nede kıvrım...


Kirpiklerime rimel sürülmüş izlenimi verebilmek için birkaç kaç sürdüm. Ancak o zaman kendisini biraz olsun belli etti.

 Topaklanma yapmıyor. Ancak ben belli olması için birkaç kat uygulayınca pekte hoş olmadı.
Gün içerisinde göz altlarına bulaşma problemi  yaşamadım.


Ne yazık ki bir daha da kullanmayı düşünmüyorum. Hiç bana göre bir rimel değilmiş. Okuduğum yorumlarda çok memnun olanları da gördüm, benim gibi hayal kırıklığına uğrayanları da...

Sizler Maybelline Volum Express serisini denediniz mi? En çok hangi rengi beğendiniz paylaşırsanız sevinirim.

Sevgilerle...

4 yorum:

  1. Fircasindan kaynakli kesinlikle. Baska rimellerin fircalarini dene canim mutlaka daha iyi sonuc elde edersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Senin tavsiyenle bir kez daha deneyeyim o halde ;)

      Sil
  2. mavi olanı denemelisiniz kesnlikle tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mavi renkteki rimel benimde aklımda ;) Teşekkürler

      Sil