4 Şubat 2014 Salı

Rimmel Scandaleyes Retro Glam Rimel


Bugün sizlere son zamanlardaki favori rimelim Rimmel Scandaleyes Retro Glam den bahsetmek istiyorum.

Çok uzun, gür ve şekilli kirpiklere sahip değilim. Bu yüzden rimel seçimlerime oldukça dikkat ediyorum. 
Düz kirpiklerim var ve bu yüzden her rimeli kolay kolay beğenemiyorum.



Rimmel Scandaleyes Retro Glam maskarayı ilk denediğimde benden geçer notu aldı.


Kesinlikle topaklanma yapmıyor, saatler sonra göz altlarıma dökülme yapmadı. Siyah rengini tam anlamıyla veriyor kirpiklere.

Fırçasının orta kısmı basık. Buda uygulama kolaylığı sağlıyor. 


Büyük fırçalar genelde alan dar olduğu için uygulamada bazen sıkıntı olabiliyor. 
Ancak Rimmel Scandaleyes Retro Glam de böyle bir problem yaşamadım.


Herhangi bir makyaj temizleyici ürününüzle çok çabuk çıkarabilirsiniz.

Rimelin yapısı cıvık değil. Bu yüzden uygularken bulaştırma olmuyor.

Kirpiklerimi uzatma konusunda çok verim alamadığım doğru ancak bence gayet iyi hacim veriyor. 


İlk katı uygulayıp kurumasını bekledikten sonra ikinci katı geçiyorum ve sonuç tatmin edici ;)

Bana göre şimdiye kadar denediğim Rimmel marka maskaralar fiyatlarına göre oldukça başarılılar. 

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Sevgilerle...

5 yorum:

  1. Kesinlikle sana katılıyorum Rimmel birçok üründe olduğu gibi maskaralarda da başarılı ;) Retro Glam'ı henüz denemedim ama Scandaleyes Show Off maskarasını çok beğenerek kullanmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle çok başarılı ve severek kullandığım ürünleri var. Bende accelerator endless rimellerini beğenmiştim ;)

      Sil
  2. Benimde en sevdiğim rimellerimden biri

    YanıtlaSil
  3. Rimmelin turuncu ambalajlı rimelini denemiştim fazla likitti, hacim ve uzama sağlamıyordu o yüzden diğer rimellerini denememiştim. Retro glamın kıvamı öyle olmadığına göre, hele de hacim veriyorsa denenebilir.

    YanıtlaSil