4 Mart 2014 Salı

Wet'n Wild Comfort Zone (738) Far Paleti

Wet'n Wild Comfort Zone çok uzun zamandır istediğim bir paletti. Renkleri ve kullanan arkadaşların yorumlarından yapısınında çok güzel olduğunu öğrenmiştim. 
Ne yazık ki bir çok güzel ürün gibi ülkemizde satışı yok. 




Nasıl satın alabilirim, hangi siteden getirtebilirim diye araştırıken en son BeautyjJoint sitesinden siparişi vermiş bulundum. Neyse ki herhangi bir problem olmadan paletime kavuştum. 

Beauty Joint alışveriş detaylarımı okumak için TIK TIK

Fiyatı yurt dışı satış sitelerinde oldukça uygun olan bir palet.



Renker oldukça canlı ve pigmentasyonları oldukça iyi.





Yapısı yumuşak bir far paleti. Bu yüzden az bir miktar bile uygulansa kolayca rengini verebiliyor.

Paletin arka kısmında hangi rengi gözün hangi kısmında uygulamanız gerektiği ile ilgili ip uçları bulunuyor.



Rengini çok iyi verdiği için alta baz uygulamaya gerek olmuyor. Ancak dediğim gibi yapısı yumuşak olduğu için tozutma ve göz altlarına ne yazık ki dökülme yapıyor. Bu yüzden de sabitleme ihtiyacı oluyor.
instagram üzerinden zaman zaman bazı satıcıların olduğunu görüyorum. Renkleini beğendiyseniz uygun fiyatlısını gördüğünüzde kaçırmamanızı tavsiye ederim :)

Sevgilerle..






5 yorum:

  1. Ayyy bayılıyorum bu palete şu an tek istediğim far paleti bu :) Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Umarım sende en kısa sürede bu palete sahip olursun ;)

      Sil
  2. Ben ben bayılıyorum !! ankarada satan birileri olsa ordan uyguna getiren hemen koşa koşa alırdım. netten falan uğraşamam hiç :/ güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım :) Satıcı ankaradamı bilmiyorum ama instagram üzerinden satış yapan bir kaç kişi görmüştüm

      Sil
    2. Yaş iş onlar ya ank olsa elden alıverirdim, hele bide bu arkadaşlar karlarına satıyorlar,satacan madem adam akıllı gelişine sat dimi ama,zaten yok ülkemizde adamı hasta ediyorlar !! (: isyanım var ...

      Sil