14 Nisan 2014 Pazartesi

Nivea Micellar Makyaj Temizleme Suyu

Son zamanlarda makyaj temizleme sularında farklı markalardan yeni yeni ürünler katılıyor.
Bu furyaya son katılan ise Nivea oldu. 
Yeni çıkardığı makyaj temizleme suyunu denemem için hoş bir sunumla birlikte gönderen Nivea ya buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.



Gelelim Nivea Miceller Makyaj Temizleme Suyuna


Cildimin herhangi olumsuz bir reaksiyon vermemesi öncelikli olarak beni memnun eden şeydi.
Cildimde herhangi kuruluk, kızarıklık, yanma problemi yaşamadım.



Cilt makyajını bana göre gayet başarılı ve kolay bir şekilde temizliyor ki zaten bende çok çok yoğun bir makyaj yapan birisi değilim bu yüzden de yeterli geliyor.

Ürün miktarı 200 ml.


Parfüm, renklendirici, paraben içermiyor. Bir çoğumuzun cilt ürünü alırken ilk dikkat ettiği şeyler de bunlar sanıyorum ki.



Nivea Micellar Makyaj Temizleme Suyunu kullandıktan sonra cildi ayrıca durulamaya gerek yok. Ancak kişisel tercihim  makyaj temizliğinden sonra yüz temizleme jelimle yeniden yıkıyorum. 

Göz makyajı temizliği içinde kullanılabilinecek bir ürün ama ben göz makyajımı her zaman makyaj temizleme sütleri ile temizlemeyi tercih ediyorum. Çok hassas göz çevrem var ve bu tarz makyaj temizleme suları bir müddet sonra bende yanma yapıyor.

Göz makyajı temizliği içinse Nivea Canlandırıcı Makyaj Temizleme Sütünü tavsiye edebilirim. Bir süredir severek kullanıyorum.


Watsons, Gratis gibi kozmetik satış mağazalarında kolaylıkla bulabilirsiniz.
Ürün fiyatı 18 TL.

Deneyenler oldu mu? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim ;)


5 yorum:

  1. Severek kullanıyorum bende :)

    YanıtlaSil
  2. Nivea'nın makyaj temizleme suyu çıkardığını hiç duymamıştım.
    Gratis'e uğradığımda bir inceleyeyim en iyisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni çıktı Nivea Makyaj Temizleme Suyu ;) Fiyatı da uygun, indirimde yakalarsan çok daha uygun olur :)

      Sil
    2. Evet kesinlikle

      Sil