7 Mayıs 2014 Çarşamba

Bebak Göz ve Dudak Makyajı Temizleyicisi

Son zamanlarda birçok firma yeni makyaj temizleme ürünlerini beğenimize sunuyor. Bunlara son olarak katılan  Bebak Göz ve Dudak Makyajı Temizleyicisi oldu.


Bebak'ın Makyaj Temizleme Sütünü ne kadar  çok severek kullandığımı her fırsatta dile getiriyorum. Çok hassas gözlerim olduğu için her ürünü göz makyajı temizliğinde kullanamıyorum. Bebak Makyaj Temizleme Sütü gözlerimi yakmadan temizleyen nadir ürünlerden. 



Bebak Göz ve Dudak Makyajı Temizleyicisi çıkardığı haberini gördüğümde çok merak etmiştim. Hemen bir tane edindim ve bugün nihayet deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.

Öncelikle ürün çift fazlı. İçerisinde papatya özleri mevcutmuş.


Diğer çift fazlı ürünlerde olduğu gibi kullanmadan önce çalkalayıp içeriğin birbirine karışmasını sağlıyoruz. Daha sonra da pamuğa döküp nazikçe gözlerimizi temizliyoruz. 


Normalde makyaj temizleme sularının göz makyajını temizleme konusunda çok başarılı olduğunu söyleyemem. Ayrıca bazı makyaj temizleme suları ne yazık ki gözlerimi de yakıyor.

Bebak Göz ve Dudak Makyajı Temizleyicisi şanslıyım ki gözlerimi hiç yakmadı ve başarılı bir şekilde makyajımı temizledi. 

Ürün, diğer Bebak ürünleri gibi alışılagelmiş badem kokusunu içermiyor. Ancak bir Bebak klasiği olarak birazcık yağlı bir ürün. Rahatsız edici şekilde yağlı bir his bırakmıyor. 

Fakat benim kişisel tercihim her zaman makyajımı temizledikten sonra ya yüz yıkama jeli ile yüzümü yıkarım yada makyaj temizleme süngeri ile yüzümü ılık su ile silerim.

Bebak Göz ve Dudak Makyajı Temizleyicisi PARABEN içermiyor. 



 Miktarı 150 ml . 
Fiyatı 16,90 TL 

Bebak Göz ve Dudak Makyajı Temizleyicisini Watsons ve Gratis raflarında henüz göremedim. Bu nedenle misspera.com sitesinden online satın aldım.

www.epttavm.com veya sahibinden.com sitelerinden de online olarak sipariş verebilirsiniz.

Sevgilerle...





2 yorum:

  1. güle güle kullan, bende hep tekrardan jel´ile yikiyorum, yoksa icim rahat etmiyor zaten ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) en güzeli bütün kalıntılardan tamamen kurtuluyorsun ;)

      Sil