25 Mayıs 2014 Pazar

Golden Rose Vision Rujlar


Golden Rose yeni çıkan Vision Rujlarını goldenrosestore adresinden ojelerle birlikte sipariş vermiştim. Online olarak ruj seçmek zor oluyor. Renk açık mı olur koyu kalır endişesi olur. 

Ancak neyse ki aldığım her iki rengi de çok beğendim.




Sürüşü oldukça kolay, nemlendirici özellikli Vision serisi parlak ve kremsi yapıdalar.
Seride 25 farklı renk seçeneği mevcut. 
Yapısında  Shea Butter, Jojoba Yağı ve Vitamin E bulunmakta.

Kalıcılık olarak başarılı buldum. Gün içerisinde dudak kenarlarına birikme yapmadı.

Tercih ettiğim renklerden bir tanesi en sevdiğim ruj renklerinden olan kırmızı idi :)

Renk Kodu: 119

Renk Kodu:110

Ambalaj tasarımı olarak orta kısımda rujun rengini görebilmek güzel bir özellik. 





Golden Rose Vision rujların fiyatı 9.90 TL 

Deneyenler varsa farklı renkleri hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum ;)

             

3 yorum:

  1. 110 numerayi begendim, golden rose almanyada ama yok galiba :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Renkleri gibi yapıları da güzel ;)

      Sil