28 Ekim 2014 Salı

Pure Beauty Geoaqua Nemlendirici

Merhaba Kızlar,

Bugün sizlere yaklaşık 10 gündür kullanmakta olduğum Pure Beauty Geoaqua Nemlendiriciden bahsetmek istiyorum.
Bu yazı birazda ilk izlenim yazısı olacak. Çünkü dediğim gibi 10 gündür kullanıyorum. Kesin sonuçlarını şu an söyleyemem ama 10 gündür cildimde ki etkisinden bahsedeceğim.





Öncelikle yapısından biraz bahsetmek istiyorum. Tamamen jel kıvamda uçuk pembe renkte bir ürün.

Jel yapıda olmasından dolayı cilde uygulandığı zaman kolayca emiliyor.
Yapış yapış bir his bırakmıyor.
Harika koktuğunu söyleyebilirim :) Kokuya karşı duyarlı olanları rahatsız edecektir belki ama ben kokusuna bayıldım.

Benim cildim karma T bölgem fazla yağlı olmasına rağmen kesinlikle cildimde artı bir yağlanma yapmadı. Kuru olan kısımlarda ise yeterli nemlendirmeyi sağladı



Bir diğer güzel yanı, ambalajı :) Top şeklinde bir ambalajı var. 

Kapağını açtığımızda üzerinde kremin kapağa bulaşmaması için ekstra bir koruma kapağı var. Bunun olması çok iyi çünkü yapısı biraz akışkan...


Çok ufak miktarda yüze uygulamak yeterli geliyor.


10 gündür gözlemlediğim alerjik bir reaksiyon da olmadı.
Aksine gece uygulayıp, sabah uyandığımda sağlıklı, aydınlık bir ciltle karşılaştım.
Dolayısıyla ben Pure Beauty Geoaqua Nemlendiriciyi çok sevdim.




Firmanın ürün açıklaması ise şu şekilde;

GeoAqua doğal mineralli Alp Onsen suyunun Hydromanil ve Tara ağacının tohumlarının
 özünden elde edilen 3 boyutlu nemlendirme sistemi ile ustaca harmanlanmasıyla oluşmuştur.
Onsen suları içeriğindeki besleyici ve iyileştirici minerallerle cildinizi kaplarken, Hydromanil’in 3 boyutlu yapısı cildinizin tüm katmanlarına nüfuz etmeden önce cilt yüzeyindeki suyu hapseder.
Ciltte nemlilik ve yenilenmişlik hissi bırakırken, cildin daha pürüzsüz, yumuşak ve ipeksi görünmesi için hücre yenilenmesine yardımcı olur.


Pure Beauty Markasını Watsons Mağazalarında bulabilirsiniz.
Fiyatı tam olarak bilemiyorum ama 30 TL civarında olması lazım.

Ürünü bana gönderip, denememi sağlayan Watsons a teşekkürler.

Sevgilerle..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder