1 Aralık 2014 Pazartesi

Fresh'n Soft Kişisel Bakım Ürünleri

Geçtiğimiz günlerde Fresh'n Soft markasından içi kişisel bakım ürünleri ile dolu bir paket aldım.

Fresh'nSoft, ıslak mendilleri sayesinde bildiğim bir marka idi. Ancak kişisel bakım ürünleri olarak da geniş bir yelpazeye sahip olduğunu sonra öğrendim.

Bugün Fresh'n Soft un Makyaj Temizleme Mendilleri, Asetonsuz Oje çıkarıcısı ve Disk Pamuğundan bahsetmek istiyorum sizlere.


Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Mendilleri:

Benim için zor zaman dostlarıdır. İşten geç geldiğimde, erindiğimde ya da hafif bir makyaj yaptığımda başvurduğum ürün makyaj temizleme mendilleridir.

Bana gönderilen 2 farklı çeşit makyaj temizleme mendili vardı. Birisi Kuru ve Hassas Ciltler diğeri ise Normal ve Karma Ciltler için olanıydı.


İlk dikkat ettiğim özelliği kokuları oldu. Çünkü son zamanlarda kokuya karşı hassas olmaya başladım. Çok hoş kokuları var her ikisininde.  

Mendillerin ıslaklıkları gayet iyi. Bir diğer özellikleri petek dokulu olmaları.

Kuru ve Hassas Ciltler olan mendiller Aloe Vera lı iken, Normal ve Karma Ciltler için olanı Papatya Özü içeriyor.


Normalde Karma cilt tipine sahip olmama rağmen ben nedense pembe olan paketteki yani kuru ve hassas ciltler için olan mendilleri daha çok sevdim. 

Her iki çeşitte kırışıklık giderici etkiye sahip olduğu belirtilmiş ancak bunu gözlemleyebilmek için uzun süreli bir kullanım gerektiriyor.

Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Pedi


%100 pamuk olan bu pedler disk şeklindeler ve kenarları dikişli. Oldukça yumuşaklar. 

Yüzeyleri hafif dokulu ama rahatsız edici değiller. 



Fresh'n Soft Asetonsuz Oje Çıkarıcı

Daha önce asetonsuz oje çıkarıcıları denememiştim. Bir çok yerde çok keskin kokuları olduğunu okuyup, geri durmuştum. Fresh'n Soft sayesinde deneme imkanı buldum. 


Farklı bir marka denemediğim için bana kokusu çok keskin ve rahatsız edici gelmedi. 

Koyu renk ojelerde başarısı bence orta. Çünkü özellikle birkaç defa farklı koyu renklerde denedim. Kimisini başarılı bir şekilde çıkardı kimisinde ise zorlandı. Ancak açık renkteki ojeleri gayet başarılı bir şekilde çıkarıyor. 


Simli ojelerde ise ne yazık ki başarısız. Çünkü biliyorsunuz ki simli ojeleri çıkarmak tam bir meşakkat...

Fresh'n Soft Makyaj Düzeltme Çubukları 

Makyaj Temizleme çubuklarından her gün mutlaka 1 yada 2 adet kullanıyorum. Eyeliner sürdüğümde hatalı kısımları sivri ucu ile rahatlıkla düzeltebiliyorum. Veya diğer kısmı ile rimel sürerken bulaşanları temizleyebiliyorum. Bazen göz kapağıma sürdüğüm kalemi bile dağıtmak için kullanabiliyorum :) 
İçerisinde 80 adet var ve beni uzunca bir müddet idare eder...


Tekrar alacağım ürünlerin başında Makyaj Temizleme Mendilleri geliyor. İlk fırsatta yenileyeceğim ;)

Bu ürünleri bana gönderip, deneme imkanı sağlayan Fresh'n Soft ailesine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.

Sevgilerle...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder