19 Aralık 2014 Cuma

Loreal Elseve Extraordinary Saç Bakım Yağı

Çokk uzun zamandır Loreal Elseve Saç Bakım Yağını bloglarda okuyordum. Mucizevi yağ olarak bahsedilen bu ürün büyük merak uyandırmıştı bende. İlginç bir şekilde her alışverişe çıkışımda da almayı unutuyordum. 


En son birkaç hafta önce saçlarım için sinameki kürüne başladım (Daha sonra detaylı bir yazı yazacağım). Kürün içerisine Bemiks Ampul (B vitamini) bulunduğundan dolayı koku yapıyor. Bu kokuyu en aza indirgeyebilmek ve saçlarıma yumuşaklık, nem verebilmek için ekstra bir ürün arıyordum ki aklıma bu ürün geldi. Kokusunun da çok hoş olduğunu yorumlardan okumuştum. Küre başlar başlamaz hemen aldım 1 şişe.


Loreal Elseve Saç Bakım Yağını inanılmaz çok sevende var, ekstra hiçbir özellik göremedim diye gereksiz bulan da... Gelelim benim yorumlarıma;

Evet gerçekten çok hoş bir kokusu var. Saçlarınıza ilk uyguladığınız anda mis gibi kokuyor. Ancak ne yazık ki çok uzun süre kalıcı bir koku değil..


2 Şekilde uygulama yapabiliyorsunuz. İsterseniz duştan önce komple saça uygulayıp bir süre bekletiyorsunuz, isterseniz de duştan sonra nemli saç uçlarınıza uygulayabiliyorsunuz. Ben haftada bir duştan önce tüm saçıma uygulayarak yoğun bakım yapıyorum. Diğer günlerde ise duştan sonra saç uçlarıma uyguluyorum.



Saçların kolay taranmasını sağlıyor. Yumuşaklık ve parlaklı verdiğini düşünüyorum saçlarıma. 

Saçlarımı yeni kestirdiğim için şimdilik kırıklar üzerinde bir etkisi var mı bilemiyorum. İlerleyen zamanlarda gözlemleyeceğim. 


Duştan sonra uygulama yapıldığında sadece saç uçlarına uygulamanız gerekiyor. Aksi taktirde yağlanma olabilir. Uçlara çok minik bir miktar uyguladığınız zaman kesinlikle ağırlık yapmıyor...

Saç yoğunluğunuza göre miktarını ayarlayabilirsiniz ama en ideali 1 pompa. hatta saçı kısa olanlar için bence 1 pompa bile fazla gelebilir. 

Boyalı ve normal saçlar için 2 farklı seçeneği bulunuyor. Bendeki normal olan. Pompalı bir şişe. Ekstra bir kapağı yok. Pompa kısmını çevirerek kilitleyebiliyorsunuz.



Loreal Elseve Saç Bakım YağıWatsons tan 18-19 TL gibi uygun bir fiyata almıştım. 

Benim şimdilik beğendiğim bir ürün oldu. Bittikçe yeniden alabilirim.


4 yorum:

  1. Elektriklenmeye etkisi var mı? Ben bir tek minik saçlarımın havaya kalkmasından rahatsızım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok fazla olmasa da saçlarımın elektriklenmesinin eskiye oranla azaldigini farkediyorum

      Sil
  2. Şu yaglanan saça bir çare varmı 😭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç kremleri çok fazla kullanmamanızı öneririm. kullanıyorsanız da çok fazla diplere girdirmemeye çalışın. Kullandığınız şampuanın 2si bir arada yani şampuan+saç kremi olmamasına sadece şampuan içerikli olmasına dikkat edin ;)

      Sil