17 Mart 2015 Salı

Moshos Garden Shea&Vanilla El ve Yüz Kremi

T bölgemin karma olmasına rağmen ellerim, bacaklarım oldukça kurudur. Bu yüzden yaz kış yoğun nem veren ürünler kullanmaya özen gösteririm. 
Cilt ürünlerimizi seçerken de  sanırım en çok dikkat ettiğimiz nokta içeriğinin temiz olması.

Moshos Garden markası temiz içeriği ile dikkat çeken bir marka haline geldi. Marka ile yeni tanışmama rağmen, kullandığım ürünlerini oldukça sevdim.

Moshos Garden Shea&Vanilya krem içeriğindeki doğal yağ ve özler ile el, yüz ve ayak bölgelerini nemlendirip, ihtiyacı olan bakımı sağlan bir ürün.




Yapı olarak alışılagelmiş cilt kremi ürünlerden farklı bir şekilde oldukça yoğun kıvamlı. Elinize bir miktar alıp ısıttığınızda eriyor ve böylelikle cilde yedirmeniz daha kolay oluyor.


Yapısının bu denli kıvamlı olmasından dolayı gece uygulamak daha uygun. 
Tıpkı Nuxe Reve De Miel Dudak Kremi gibi...

Kokusu kesinlikle harika ! İçerisinde vanilya ve hindistan cevizi yağları mevcut ve ben her ikisinin kokusuna da bayılıyorum.



Çok yoğun kıvamlı ancak kesinlikle ciltte çok yağlı bir his bırakmıyor.
Kuru bacaklarıma oldukça iyi geldiğini söyleyebilirim.  Sürekli masa başında çalıştığım için  dirseklerimde de buna bağlı kuruluk oluşuyor. Akşamları yatmadan önce ellerimle beraber dirseklerime de Moshos Garden Shea&Vanilya kremini uyguladım ve sonuçtan oldukça memnun kaldım.



Moshos Garden Shea&Vanilya kremin yüze de uygulanabilir olduğu yazıyor ancak yüzümde hiç denemedim. Çünkü bahsettiğim gibi karma ciltliyim.  
Kuru ciltler için belki daha uygun olabilir.

Daha detaylı bilgi ve satın alma işlemi için Moshos Garden online sitesini ziyaret edebilirsiniz.
www.moshosgarden.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder