3 Nisan 2015 Cuma

Bebak Gül Özlü El ve Vücut Kremi

Bebak markası ile tanışalı oldukça uzun zaman oldu. İlk olarak markanın Makyaj Temizleme Sütünü kullanmıştım ve kendisi hala da göz makyajı temizliğinde 
vazgeçmeyeceğim ürünümdür.

Acıbadem serisinden sonra sürekli yeniliklerle karşımıza çıktı Bebak markası. 
Yüz yıkama jeli-Toniği ardından Zeytinyağ serisi ve son olarakta Gül Özlü serisi...



Şimdiye kadar çıkarmış olduğu bütün ürünlerinden deneme imkanım oldu. Blogger etkinliğimizde bizler için gönderdikleri yeni serisini de bu sayede deneme imkanı buldum.


Yüzüm karma, ellerim-ayaklarım kuru yapıdadır. Yaz kış nemlendirme ihtiyacı duyuyorum. Ve bu yüzden de sık sık el ve vücut kremleri deneme imkanı buluyorum.



Gül suyunun faydalarını zaten biliyorsunuzdur. Cilde tonik şeklinde uygulama yapıldığında; 

Gözenekleri temizler,
Cilde parlaklık verir,
Ciltteki kızarıklıkları alır vs.

İşte Bebak'ta Gülün bu etkilerinden  yola çıkarak kremlerinde gül yağını kullanmış.



Bebak Gül Özlü El ve Vücut Kremi kendinizi gül bahçesindeymişsiniz gibi hissettiriyor. Ama bana kokusu o kadar baskın, rahatsız edici gelmedi. Acıbadem serisindeki kadar yoğun yağlı bir krem değil. Dolayısıyla kolay emiliyor. Nemlendirmesini başarılı buldum. Tüpte olan çantada taşımak için ideal.

Ancak şöyle de bir problem var; Bebak'ın ne yazık ki Acıbadem serisinden sonraki çıkan ürünlerini her yerde bulmak mümkün olmuyor. Genelde online sitelerde her ürününü bulabiliyoruz. Umuyorum ki Bebak buna da bir çözüm bulur ve Watsons, Gratis gibi mağazalara bütün ürünlerinin dağıtımını yapar.

Ürün skalasını daha detaylı incelemek için www.bebak.com.tr/sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder