29 Şubat 2016 Pazartesi

EEOSE KAŞ VE KİRPİK BAKIM SERUMU


Kaş ve kirpik açısından ne yazık ki muzdarip kişilerden biriyim. Ne kalın kaşlara ne de gür kirpiklere sahibim.

Kaşlarım için hep kaş kalemi veya kaş farı, kirpiklerim içinse her zaman volume veren maskaraları kullanmayı tercih ettim. 

Zaman zaman kirpiklerimde yaşadığım dökülmelerle ne yazık ki bazen volume maskaralar bile çare olamayabiliyor.



Eeose Kaş ve Kirpik Serumu ile kısa bir süre önce tanıştım. Hakkında olumlu ve olumsuz bir çok yorum okudum. 

Bu ürünü kür olarak uyguluyorsunuz. 1 şişe ürün 6 hafta boyunca kullanabileceğiniz ürün içeriyor. Ve o kadar iddialı ki 14 gün içinde sonuç alınabileceği belirtiliyor.


Paket içerisinden ürünü rahatlıkla uygulamanız için gereken her şey çıkıyor.

Kür süresince uygulama yapabileceğiniz uygulama çubukları,
1 adet 10 ml Kaş ve Kirpik Serumu
1 adet uygulama kabı




Eeose Kaş ve Kirpik Bakım Serumunu günde bir kez (tercihen geceleri) uygulamanız gerekiyor. Ben her akşam temizlenmiş olduğum kaş ve kirpiklerime uyguladım. 

Ürün jel formda bu yüzden yağlı ya da yapış yapış bir his bırakmıyor.

Ben 14 günlük süreyi tamamladım ve size ilk gözlemlerimden bahsetmek istiyorum.

- Herhangi alerjik bir reaksiyon yaşamadım.
- Makyaj temizleme işleminden sonra kaş ve kirpiklerimdeki dökülme oranı ciddi anlamda azaldı. Bazen 1 tane bazense hiç..
- En çok ilerlemeyi kirpiklerimde gözlemleyebiliyorum. Serum öncesinde karışık, boşluklu kirpiklerim varken şimdi maskara uyguladığımda daha düzenli kirpiklerim olduğunu görebiliyorum.
- Kaşlarımda henüz çok net bir ilerleme gözlemleyemedim şimdilik.


Ürünü ara vermeden kullanmak, sonuç alabilme açısından oldukça önemli. Bu yüzden gün atlamadan kullanmaya dikkat ediyorum.  

Eeose Kaş ve Kirpik Bakım Serumu uygulandıktan kısa bir süre sonra kuruyor. Dolayısıyla üzerine makyaj yapabilirsiniz. Ancak ben bu şekilde kullanmayı tavsiye etmem. Gece uygulayıp, sabaha kadar serumun kaş ve kirpiklerinize nüfuz etmesine izin vermek gerekiyor.





İşte benim Eeose Kaş ve Kirpik Bakım Serumu hakkındaki ilk izlenimlerim ve gözlemlerim bu şekilde.
Zaman ilerledikçe etkilerini yine sizinle paylaşıyor olacağım. 

Ürünü daha detaylı incelemek için http://www.eeose.com/ adresini ziyaret edebilirsiniz

Bu kürü kullanmayı tamamlamış olan ve tam etkilerini görmüş olanlar varsa yorumlarını paylaşırsa memnun olurum.

Sevgilerle




                                                                        * Ürün firma gönderisidir. Ürünü deneyimlemem sonucu orijinal yorumlarımı içerir.

4 yorum:

  1. Memun kalman çok iyi bende deneme sürecindeyim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben kaşlarım için denemek istiyordum kaşlarda da sonuç alırsan süper olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah kaşlarımda da güzel sonuç alırım. Çünkü kaş kirpik her ikisi de problemli bende

      Sil